Pasaulinė maisto diena

Daugelyje šalių,spalio 16 d.minima Pasaulinė maisto diena, todėl vienas iš  tikslų – diskutuoti apie subalansuotą mitybą. Kad mityba būtų pilnavertė, rekomenduojama suvalgyti ne mažiau nei 400 g daržovių, o grūdinės kultūros produktų – vieną ar dvi porcijas. Patartina rinktis viso grūdo produktus, nes jie lengviau virškinami. Antrąjį piramidės aukštą sudaro pieno produktai, liesa mėsa, žuvis, kiaušiniai bei nedidelė dalis augalinių riebalų. Mėsą patartina rinktis liesesnę, retai vartoti rūkytus, riebius mėsos gaminius. Mėsos produktus rekomenduojama vartoti 1 kartą per dieną ar net rečiau, dažniau vertėtų rinktis ankštines kultūras bei augalinės kilmės baltymų turintį maistą.Piramidės viršuje – saldumynai, cukrus, druska bei gyvulinės kilmės riebalai, kurių vartoti reikėtų labai mažai ir retai.Vaikų įgūdžiai valgyti keičiasi palaipsniui.Todėl  apetitas ir skonis taip pat  nuolat keičiasi – nemėgtas maistas gali būti pamėgtas, ypač jei jis paduodamas išradingai. Apie sveikatos piramidę, ne tik buvo galima kalbėti, bet ir pačiupinėti galėjo savo rankelėmis 11 PUG kartu su sveikatos priežiūros specialiste Kristina ugdytiniai dėliojo sveikos mitybos produktus, juos apžiūrėjo ir įvardino.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *